Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w środy w godzinach  od 7.30 do 15.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Łasku, ul. Południowa 1, II piętro, pokój 20.

Telefon bezpośredni 43 675 68 46, e-mail: prk@lask.com.pl

 

Wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi

 

OGÓLNOPOLSKA INFOLINIA KONSUMENCKA

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej  801 440 220.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

 

PRZDATNE LINKI: