Bezpłatna pomoc prawna online (wideo porada prawna oraz mailowa porada prawna)
Bezpłatna pomoc prawna online
(wideo porada prawna oraz mailowa porada prawna)
http://fundacja.togatus.pl/porada_online/
Wideo porada prawna:
- Petent wybierając opcje wideo porady, wypełnia formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie fundacji.
- Formularz trafia do koordynatora fundacji.
- Następnie koordynator Fundacji za porozumieniem z koordynatorem w danym powiecie/mieście ustala termin porady, aby inne zapisane już porady na dany dzień i godzinę nie kolidowały ze sobą.
- Wygenerowany formularz trafia również do prawnika oraz koordynatora ze strony powiatu.
- Petent otrzymuje wiadomość, na wskazany adres mail w której podane są szczegóły spotkania tj, termin, link do spotkania on-line z prawnikiem oraz krótka instrukcja. Kopia wiadomości trafia do prawnika który ma udzielić porady oraz do wiadomości dla koordynatora powiatu/miasta.
- Po udzielonej poradzie prawnik uzupełnia kartę A w systemie NPP oraz informuje mailowo fundację o udzielonej poradzie wideo. Wiadomość kierowana jest również do koordynatora powiatu/miasta.
Mailowa porada prawna:
- Petent wybierając opcje porady mailowej, wypełnia formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie fundacji.
- Formularz trafia do koordynatora fundacji.
- Wygenerowany formularz trafia również do prawnika oraz koordynatora ze strony powiatu.
- Prawnik, który ma udzielić porady mail otrzymuje informację dzień przed dyżurem. Odpowiedź na zadane pytanie w formularzu, winien jest udzielić do końca dyżuru danego dnia.
- Prawnik udzielana odpowiedzi mailowej na zadane pytanie w formularzu, odpowiadając na wskazany przez petenta adres mail, dołączając do kopii widomości fundację. Informacja z potwierdzeniem udzielenia porady trafia również do koordynatora powiatu/miasta.
- Po udzielonej poradzie prawnik uzupełnia kartę A w systemie NPP.