Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwo Powiatowe w Łasku

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie nr 599016-N-2019 z dnia 2019-09-18 r.

Powiat Łaski: Przebudowa dróg powiatowych nr 2332E – ul. Sportowej w Łasku i nr 2333E – ul. Ogrodowej w Łasku wraz z budową odwodnienia i przebudową skrzyżowania” – Etap II – ul. Ogrodowa na odcinku od 0+000 km do 0+168,5 km i ul. Sportowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łaski, krajowy numer identyfikacyjny 73093481000000, ul. Ul. Południowa  1 , 98-100  Łask, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (043) 675 68 00, e-mail zamowienia@lask.com.pl, faks (043) 675 68 09.
Adres strony internetowej (URL): lask.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
lask.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, goniec, osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Łasku, ul. Południowa 1, 98-100 Łask

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 2332E – ul. Sportowej w Łasku i nr 2333E – ul. Ogrodowej w Łasku wraz z budową odwodnienia i przebudową skrzyżowania” – Etap II – ul. Ogrodowa na odcinku od 0+000 km do 0+168,5 km i ul. Sportowa
Numer referencyjny: IZ.272.1.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest: „Przebudowa dróg powiatowych nr 2332E – ul. Sportowej w Łasku i nr 2333E – ul. Ogrodowej w Łasku wraz z budową odwodnienia i przebudową skrzyżowania”– Etap II –ul. Ogrodowa na odcinku od 0+000 km do 0+168,5 km i ul. Sportowa. Zakres prac budowlanych został podzielony na branże drogową w zakresie przebudowy drogi, branżę drogową w zakresie budowy chodnika, branżę sanitarną – kanalizacja deszczowa, oraz stałą organizację ruchu. Inwestycja obejmuje swoim zakresem wszystkie opisane branże. 1) Przebudowa drogi – Przebudowa ul. Ogrodowej obejmuje wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 6,0 m z nawiązaniem do istniejącej szerokości, wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m i chodników o szerokości 2,0 m z dojściami do furtek z kostki brukowej szerokości 1,5 m. Przebudowa obejmuje również przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, budowę i przebudowę zjazdów oraz budowę odwodnienia pasa drogowego. • Parametry techniczne drogi: - klasa drogi: Z, - prędkość projektowa 40 km/h, - kategoria ruchu: KR-2, - jezdnia szerokości 6,0 m, - przekrój jezdni daszkowy 2%,w km od 0+000 do km 0+133 - przekrój jezdni jednostronny, w km od 0+133 do km 0+168,5 - chodnik przy krawędzi jezdni szerokości 2,0 m, - dojścia do furtek szerokości 1,5 m - szerokość poboczy 1,0 m. • Konstrukcje nawierzchni na odcinku od 0+000 km do 0+060 km: Jezdnia z wyminą konstrukcji: - warstwa ścieralna gr 5 cm; - podbudowa zasadnicza o grubości . 7 cm; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm; Jezdnie wykonać w krawężnikach betonowych z betonu wibroprasowanego 15x30 na ławie betonowej po stronie projektowanych chodników. Chodnik: - kostka betonowa brukowa szara o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 10 cm; - obrzeże betonowe z betonu wibroprasowanego 8x30 na ławie betonowej Zjazdy: - kostka betonowa brukowa czerwona o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z betonu gr 10 cm; - krawężnik najazdowy 15x30 na ławie betonowej • Konstrukcje nawierzchni na odcinku od 0+060 km do 0+168,5 km: Jezdnia na istniejącej nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr 5 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,2-0,3 kg/m2; - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W 50/70 min. gr. 4 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,3-0,5 kg/m2; Jezdnia na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr 5 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,2-0,3 kg/m2; - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W 50/70 min. gr. 4 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,2-0,3 kg/m2; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 7 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,5-0,7 kg/m2; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 23 cm; Jezdnia na odcinkach z wyminą konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr 5 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,2-0,3 kg/m2; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 7 cm; - skropienie emulsją asfaltową gr. 0,5-0,7 kg/m2; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 25 cm; Jezdnie wykonać w krawężnikach betonowych z betonu wibroprasowanego 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 po stronie projektowanych chodników. Chodnik: - kostka betonowa brukowa szara o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm; - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem C1,5/2,0 gr. 10 cm; - warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm; - obrzeże betonowe z betonu wibroprasowanego 8x30 na ławie betonowej z oporem C12/15. Zjazdy: - kostka betonowa brukowa czerwona o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm; - podbudowa z betonu c8/10 gr 12 cm; - krawężnik najazdowy 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 Pobocza: - nawierzchnia z destruktu bitumicznego o gr. 10 cm; 2) Przebudowa drogi – Przebudowa ul. Sportowej obejmuje wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 6,0 m z nawiązaniem do istniejącej szerokości, wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m, peronu i chodników o szerokości 2,0 m z dojściami do furtek z kostki brukowej szerokości 1,5 m. Przebudowa obejmuje również przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, budowę i przebudowę zjazdów oraz budowę odwodnienia pasa drogowego. • Parametry techniczne drogi: - klasa drogi: Z, - prędkość projektowa 40 km/h, - kategoria ruchu: KR-2, - jezdnia szerokości 6,0 m, - przekrój jezdni daszkowy 2%,w km od 0+000 do km 0+400 - przekrój jezdni jednostronny, w km od 0+400 do końca opracowania - chodnik przy krawędzi jezdni szerokości 2,0 m, - ciąg pieszo rowerowy o szerokości 2,50m - dojścia do furtek szerokości 1,5 m - szerokość poboczy 1,0 m. • Konstrukcje nawierzchni : Jezdnia na poszerzeniach i z wyminą konstrukcji: - warstwa ścieralna gr 5 cm; - podbudowa zasadnicza o grubości . 7 cm; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm; Jezdnia na istniejącej nawierzchni: - warstwa ścieralna gr 5 cm; - wyrównanie po frezowaniu profilowanym podbudowa zasadnicza o grubości . 7 cm; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm; Jezdnie wykonać w krawężnikach betonowych z betonu wibroprasowanego 15x30 na ławie betonowej po stronie projektowanych chodników. Chodnik i peron: - kostka betonowa brukowa szara o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 10 cm; - obrzeże betonowe z betonu wibroprasowanego 8x30 na ławie betonowej Zjazdy: - kostka betonowa brukowa czerwona o kształcie dwuteowym gr. 8 cm z wypełnieniem szczelin zaprawą cementowo-piaskową; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z betonu gr 10 cm; - krawężnik najazdowy 15x30 na ławie betonowej Pobocza: - nawierzchnia z destruktu bitumicznego o gr. 10 cm; 3) Kanalizacja deszczowa – Budowa odwodnienia pasa drogowego przy pomocy studni chłonnych. Wykonać kanalizację deszczową z rur kanalizacyjnych PCV o średnicy O200 mm, studnie kanalizacyjne wykonać z kręgów betonowych o średnicy O1200 mm, studnie chłonne wykonać z kręgów betonowych o średnicy O1500 mm i z kręgów żelbetonowych o średnicy O2500 mm (głębokość ok. 5 m). Studzienki deszczowe z typowych kręgów betonowych o średnicy O500 mm. Wpusty ściekowe, żeliwne, klasy D400 z koszem, przykanaliki od studzienek deszczowych o średnicy O200 mm. 4) Organizacja Ruchu – Wykonanie docelowej organizacji ruchu zgodnej z obowiązującymi przepisami, umożliwiającej bezpieczne poruszanie się po drodze powiatowej w związku z przebudową. • Uzupełnienie oznakowania pionowego w zakresie: - oznakowania skrzyżowań; - oznakowania przejść dla pieszych; - oznakowania miejscowości i obszarów zabudowanych; - oznakowanie aktywne • Wykonać oznakowanie poziome; • Usuwanie drzew i nasadzanie nowych Na wykonawców nakłada się obowiązek dokonania wizji lokalnej, gdzie będą prowadzone roboty, dokonania oględzin oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie realizacji robót dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie budowy oraz przygotowania i przedstawienie Powiatowemu Zarządowi Dróg w Łasku projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez 24h/dobę ciągłego utrzymania czystości dróg dojazdowych w obrębie prowadzonych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza musi być złożona do ośrodka geodezyjnego wraz z oświadczeniem geodety, że obiekt został wybudowany zgodnie z projektem, nie później niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Do zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca załącza oświadczenie geodety, że inwentaryzacja została złożona do ośrodka geodezyjnego.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45100000-8

45111000-1

45111000-8

45111200-0

45111300-0

45231300-8

45233000-9

45233120-6

45233220-7

45233223-8

45233000-9

45233223-8

45233260-9

45233290-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

2019-12-20


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Rozdziału I SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 1.000.000,00 złotych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w walutach innych niż PLN, dane finansowe winny być przeliczone przez Wykonawcę na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP); jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP; ten sam kurs Wykonawca przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 2) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi dysponować osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji, posiadający 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy /kierownik robót/ inspektor nadzoru przy wykonywaniu budowy/remontu/przebudowy dróg, w tym jednej budowy/remontu/przebudowy drogi w terenie zurbanizowanym; - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji; UWAGA: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.). 2) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, tj. zakończyli, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie/remoncie/przebudowie dróg, w tym jednej zlokalizowanej w terenie zurbanizowanym, o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto dla każdej z robót; Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie roboty wykonane w ramach jednego zamówienia; z zastrzeżeniem, że w przypadku oferty składanej przez podmioty, o których mowa w art. 23 ustawy, oraz w przypadku oferty, w której Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się doświadczeniem wymaganym w niniejszym podpunkcie; Przez teren zurbanizowany Zamawiający rozumie zabudowę miejską, teren zabudowany o dużej intensywności występowania infrastruktury podziemnej. Uwaga: W związku z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.” W związku z tym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum, a przez „inny podmiot”, to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6. ppkt 1.4).a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów odpowiednio w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, spełniająca wymagania określone w pkt 9.1.2. SIWZ, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. b) dokument potwierdzający (np. polisa), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 9.1.2. SIWZ. 3) zdolności technicznej lub zawodowej : a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału I SIWZ, b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału I SIWZ, Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Rozdziału I SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załącznika nr 2 do Rozdziału I SIWZ. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty – zgodnie z pkt. 11 Rozdziału I SIWZ. 5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny. W TERMINIE 3 DNI OD OTWARCIA OFERT - oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017 poz. 229)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Informacje ogólne: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 PLN (słownie zł: trzydzieści tysięcy i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 47 9263 0000 0516 2547 2005 0001. Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych, przewidzianych ustawą formach należy złożyć wraz z ofertą w sekretariacie Starosty Łaskiego, ul. Południowa 1, 98-100 Łask. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza, w przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty/przesyłki kurierskiej, aby oryginał wadium (gwarancja, poręczenie) umieścić w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium”. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 u.p.z.p.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie, b) istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem, c) konieczności przeprowadzenia wykopalisk lub badań geotechnicznych lub archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, d) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, f) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile realizacja dodatkowych robót budowlanych wpływa na termin wykonania niniejszej umowy, i) konieczności uzgodnienia zaproponowanych rozwiązań projektowych – tylko w przypadku ich akceptacji, j) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) u.p.z.p. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 paragrafu 1 projektu umowy. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 2 ust. 4 niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego a w szczególności wynikające z następujących okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Zmiany, o których mowa w ust. 3, 4 i 5 paragrafu 1 umowy muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Zamiany, o których mowa w ust. 3 i 5 paragrafu 1 umowy nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
siwz zamieszczono na stronie lask.bip.net.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Załączniki

SIWZ (340kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Projekt UMOWA (152kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
dokumentacja (18MB) Zapisz dokument  
dokumenty formalne (5.7MB) Zapisz dokument  
kd Kolumna ul. Sportowa (217.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
operat_wodnoprawny - ogrodowa_operat (30.3MB) Zapisz dokument  
operat_wodnoprawny - sportowa row (31.6MB) Zapisz dokument  
operat_wodnoprawny - sportowa (30.3MB) Zapisz dokument  
organizacja ruchu (8.8MB) Zapisz dokument  
przedmiary (8.1MB) Zapisz dokument  
specyfikacje (4.8MB) Zapisz dokument  
informacja na strone. (13.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Administratorzy
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Administratorzy
Data wprowadzenia:2019-09-18 12:22:14
Opublikował:Administratorzy
Data publikacji:2019-09-18 12:23:47
Ostatnia zmiana:2019-10-03 11:24:14
Ilość wyświetleń:517
Starostwo Powiatowe w Łasku
ul. Południowa 1, 98-100 Łask

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij